سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی دستبند دوستی

بررسی دستبند دوستی

اهدای دستبندهای دوستی سنتی است که در آن شخص یک دستبند ساده می‌سازد (یا می‌خرد) و آن را به دوستش هدیه می‌دهد تا اهمیتی که برای او دارد را نشان دهد.

امروزه این سنت در بین مردم در هر سنی رو به افزایش است. چه بخواهید یکی بسازید یا بخرید، دستبندهای دوستی راه خوبی برای احترام به یک دوست هستند.

تاریخچه دستبندهای دوستی

خرید بدلیجات استیل

 

برای تعیین دقیق زمان شروع مفهوم مبادله دستبند به عنوان راهی برای نشان دادن دوستی دشوار است، اما اعتقاد بر این است که از آمریکای مرکزی سرچشمه گرفته است.

الگوها و طرح‌های بافندگی هنر و رنگ‌های آمریکای جنوبی را تداعی می‌کند.

اما دستبندهای دوستی که امروزه می شناسیم در حدود دهه 1970 در ایالات متحده محبوبیت پیدا کردند.

این زمان فرهنگ هیپی و احساسات ضد جنگ بود و حس کلی چیزهای ساده، بازگشت به طبیعت و احساسات مثبت نسبت به دیگران در هوا معلق بود. اینها ممکن است به افزایش دستبندهای دوستی کمک کرده باشند.

دستبندهای دوستی همچنان محبوبیت خود را در میان کودکان، نوجوانان، افراد مشهور و حتی بزرگسالان حفظ کرده اند و تک جنسیتی دارند.

نحوه استفاده از دستبند دوستی

خرید بدلیجات استیل

دستبندهای دوستی بین دوستان رد و بدل می شود یا به دوستی به عنوان نماد دوستی داده می شود و نشان می دهد که آنها چقدر برای دوستی خود ارزش و قدردان هستند.

در هر صورت، سنت می گوید که باید دستبند را ببندید تا زمانی که نخ یا بند آن فرسوده شود و دستبند بیفتد. این برای ارج نهادن به زمان و تلاشی است که دوست شما برای ساخت و یا خرید آن صرف کرده است.

همچنین اعتقاد بر این است که اگر هنگام بستن دستبند آرزویی داشته باشید، زمانی که دستبند در نهایت بیفتد، این آرزو محقق می شود.

چگونه یک دستبند دوستی بسازیم

خرید بدلیجات استیل

دستبندهای دوستی معمولاً با استفاده از نخ گلدوزی یا سایر رشته های مشابه ساخته می شوند. الگوهای زیادی برای انتخاب وجود دارد، از ساده تا پیچیده تر.

این دستبند با استفاده از تکنیک گره زدن ساخته می شود و نه بافندگی. اکثر آنها بر اساس گره نیمه گیر ساخته شده اند. این باعث می شود که دستبند پارچه ای شیک و بادوام، محکم و باز کردن آن دشوار باشد.

خرید بدلیجات استیل

خرید بدلیجات ودستبند دوستی یک دستبند تزئینی است که توسط شخصی به فرد دیگر به عنوان نماد دوستی هدیه می شود. دستبندهای دوستی اغلب دست ساز هستند، معمولا از نخ یا نخ گلدوزی و نوعی ماکرامه هستند. سبک ها و الگوهای مختلفی وجود دارد، اما اکثر آنها بر اساس همان گره ساده نیمه کاره هستند. آنها نشان دهنده یک دوستی قوی و ابدی هستند.