سفارش تبلیغ
صبا ویژن

4 اشتباه در استفاده از زیورآلات مردانه

4 اشتباه در استفاده از زیورآلات مردانه

امروزه از افراد معروف گرفته تا مردم عادی در بین مردان استفاده از جواهرات بسیار مورد استفاده قرار میگیرد و نشانگر سبک و شخصیت نیز میباشد.اگر می خواهید دیگران را تحت تاثیر خود قرار دهید، اگر تا به حال احساس کرده اید که لباس شما شاید یک تکه جواهرات کم دارد، اما از پوشیدن آن ترسیده اید،در اینجا به بررسی 4 اشتباه رایج در بین مردان برای استفاده از زیورآلات پرداخته ایم.

 

1.فکر به اینکه جواهرات برای مردان بیش از حد زنانه میباشد

در پاسخ باید گفت که همه جواهرات زنانه نیستند. درست مانند مد و لباس، استایل های مردانه و زنانه وجود دارد. همچنین بسیار اشتباه است که خرید بدلیجات و جواهرات برای مردان را پدیده ای نو ظهور اعلام کنیم

قدمت دستبند مردانه جنگجویان و شمن ها به 3000 سال قبل از میلاد برمی گردد، در حالی که فراعنه مصر یقه و گردنبند می بستند – نشانه افتخار و مقام بلند. مردان حتی روبان می پوشیدند – در قرن هفدهم، اشراف بریتانیایی از آن برای بستن سرآستین پیراهن خود استفاده می کردند. شاید شناخته شده ترین قطعه جواهرات مردانه انگشتر پاپ (حلقه ماهیگیر) باشد. این حلقه برای مهر و موم کردن اسناد رسمی واتیکان مورد استفاده قرار گرفت و همچنان نشانگر قدرت و اقتدار است.

جواهرات برای مردان برای هزاران سال بخشی از بسیاری از فرهنگ ها بوده است و قطعاً فقط برای زنان نیست.

2. پوشیدن بیش از حد زیورآلات

شما باید بدانید چه تعداد اکسسوری کافی است و جواهرات بیش از حد دست نکنید. در دنیای مد و استایل می‌گویند: جواهرات همیشه آخر از بقیه‌ی پوشاک‌ها پوشیده می‌شوند، اما اولینِ آن‌ها هستند که به چشم می‌آیند.» پس تاثیر زیادی در تیپ شما دارند و از اهمیت بالایی برخوردار هستند.
باید سعی داشته باشید که از تعداد کمی جواهرات، که با لباس‌های‌تان هم‌خوانی دارند، استفاده کنید و نگذارید که دیگر پوشاک‌تان را تحت شعاع قرار دهند. همچنین باید به نوع لباس خود هم دقت کنید.

خرید بدلیجات استیل

3. عدم انتخاب جواهراتی که مناسب رنگ پوست‌تان هستند

افراد مختلف ممکن دارای رنگ‌پوست‌های متفاوتی باشند که با فلز و پارچه‌های گوناگون، که دارای رنگ‌های خاصی هستند، هم‌خوانی داشته باشند. برای اینکه بهترین گزینه برای رنگ‌پوست‌تان را پیدا کنید، باید جواهرات مختلف را امتحان کنید. همچنین در ادامه چند نکته برای رنگ و تم‌های مختلف پوست و جواهرات مناسب‌ آن‌ها معرفی می‌کنیم.
برای اینکه بتوانید نوع و تم پوست‌تان را بفهمید، به رنگ رگ‌های دست خود دقت کنید:

• اگر رنگ آن‌ها آبی یا بنفش بود، پوست شما دارای طبع سرد است.
• اگر آن‌ها سبز بودند، پس شما طبع گرم دارید.
• و در آخر اگر آن‌ها آبی، سبز و بنفش بودند، پوست شما طبع خنثی دارد.

حال که فهمیدید چه نوع رنگ پوست و طبعی دارید، می‌توانید رنگ مناسب جواهرات را انتخاب کنید:

• طبع سرد با فلزهای روشن از جمله طلا سفید، پلاتین و نقره هم‌خوانی دارد.
• طبع گرم با فلزهای زردرنگ از جمله طلای زرد، برنج و رزگلد تناسب دارد.
• طبع خنثی هم مناسب هر دو نوع فلزهای سفید و زرد است.

خرید بدلیجات استیل

4.نداشتن اعتمادبه‌نفس

اگر جزء آن دسته از افرادی هستید که کلیشه‌های جنسیتی همانند استفاده نکردن مردان از زیورآلات، اعتماد به‌نفس شما را از بین برده، باید این افکار پوچ و بیهوده را دور بیندازید. وقتی در چنین وضعیتی قرار می‌گیرید بهترین گزینه این است که در وهله اول خودتان را به این قضیه عادت دهید. برای این کار می‌توانید هر از چند گاهی، سری به فروشگاه‌ها بزنید و حتی چندین مدل را بر روی دست یا گردن خود امتحان کنید. این کار باعث می‌شود تا چشمتان عادت کند و حتی برای خرید هیجان‌زده شده و پس از مدتی اولین خرید خود را انجام دهید.